Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 06 listopada 2018r. godzina 10:00 w pokoju nr 10 Urzędu Miasta i Gminy Chodecz odbędzie się posiedzenie Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Sportu.
Przewidywany porządek posiedzenia:
1. Informacja o największych osiągnięciach kulturalnych i sportowych w 2018 roku.
2. Zapoznanie z wynikami egzaminów końcowych w Szkole Podstawowej w Chodczu oraz innych osiągnięciach w nauce.
3. Sprawy bieżące.
Proszę o udział w posiedzeniu komisji.
Przewodniczący Komisji Oświaty,
Zdrowia, Kultury i Sportu
Jerzy Stempczyński
WięcejUprzejmie zawiadamiam, że w dniu 06 listopada 2018 roku, godz. 9:00 w pokoju nr 10 Urzędu Miasta i Gminy Chodecz odbędzie się posiedzenie Komisji Budżetu i Finansów.
Proponowana tematyka posiedzenia:
1. Opinia Komisji w sprawie zmian do budżetu Miasta i Gminy Chodecz na 2018 rok.
2. Sprawy bieżące.
Zapraszam do udziału w posiedzeniu Komisji.
Przewodniczący
Komisji Budżetu i Finansów
Grzegorz Makowiecki
WięcejUprzejmie zawiadamiam, że w dniu 06 listopada 2018 r. godz. 9:00 w pokoju nr 10 Urzędu Miasta i Gminy Chodecz odbędzie się posiedzenie Komisji Rolnej i Infrastruktury Technicznej.
Proponowana tematyka posiedzenia:
1. Rozpatrzenie pism skierowanych do Komisji Rolnej i Infrastruktury Technicznej.
2. Sprawy bieżące.
Zapraszam do udziału w posiedzeniu Komisji.
Przewodniczący Komisji Rolnej
i Infrastruktury Technicznej
Wiesław Feliniak
WięcejMIEJSKO-GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W CHODCZU
ul. Waryńskiego 16, tel. ( 054 ) 284 81 18 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
WięcejZgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się klientów Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, że:
1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Miasta i Gminy Chodecz danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Miasta i Gminy Chodecz.Adres : 87-860 Chodecz ul. Kaliska 2, tel. 54 284 80 70.
2. Od 25 maja 2018 r. będzie możliwość skontaktowania się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w Urzędzie Miasta i Gminy w Chodczu poprzez adres e mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub wysyłając zapytanie na powyższe dane adresowe Urzędu Miasta i Gminy. 3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych. 4. Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu. 5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa. 6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt. 7. Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. 8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych). 10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani. Załączony dokument przesyłamy jedynie w celach informacyjnych, nie jest wymagane od Pani/Pana żadne działanie lub kontakt.